Tänään vierailtiin Somerolla mutta eipäs käytykkään paimentamassa tällä kertaa Uunon kanssa vaikka Woollandiassa käytiinkin, Uuno oli tästä kyllä selvästi vähän ihmeissään!!!

Ensin mä vähän aksailin Uunon isukin kanssa ja se sujui aikas kivasti, vähän mun tarvii miettii omaa sijoittumistani kun kyseessä on maksi koira eikä mun oma kooikerini ja sitten se vauhti.... No harjoittelu tekee mestarin ja hyvää harjoitusta jo Uunoa silmällä pitäen ku senkin kanssa varmaan jossain vaiheessa kuitenkin tullaan aksaamaankin, ku mä olen siihenkin lajiin niin ihastunut!!!

Aksailun jälkeen Uuno pääsi Tuijan hierottavaksi ja poitsu käyttäytyi oikein nätisti!! Vähän pientä kireyttä löytyi lapojen välistä mutta muuten Uuno oli vetreä ja elastinen kaveri!!! Rasmus ja Rokka olivat myös mukana ja heillä myös huoltopäivä, Rasmuksen selkä vähän jumis mutta se on aika tyypillistä sille ollut aina, muuten Rapa ihan ok. Rokalla pieniä jumeja vähän joka puolella, johtuu varmaan siit ku törmäilly Uunon ja Obelixin kanssa aika lailla viime aikoina kun leikit on aikas rajui ja välil vähän taklataankin toisii!! No eipä tuollaisilta elämän kolhuilta voi välttyä niitä vaan aina tulee, eihän se olisi elämää eikä mitään jos ei ikinä olisi mitään jumituksii missään!! Kiitoskia Tuija ja Minna koiruuksien huollosta ja Marikalla kiitokset järjestelyistä!!!