Tänään piti paiskia töitä 10h mutta onneksi työpäivän jälkeen oli sovittu tokotreenit Eijan kanssa tuohon kunnantalon parkkikselle!!! Olipa kiva ja rentouttava tokoilla ja ehdittiimpäs juoruileen kaikki tärkeimmät jutut, no lauantaina saadaan jatkaa juttu tuokiota!!!

Rasmus aloitti liikkeestä istumisilla ja niitä tehtiin niin et yritin häiriköidä Rapaa juoksemalla tai hyppimällä heti käskyn jälkeen, pari kertaa onnistuin häiriköinnissäni mutta muuten tuo ukkeli istui ja katsoi hölmönä et mitä toi mamma nyt taas  oikein puuhaa!!!! Ruudun loppu osa tehtiin pari kertaa ja jopas Rapa tuli vauhdilla seuraamaan, tehtiin myös pelkkä maahanmeno pari kertaa ja se hienosti. Kaukoissa Rapa hipsutteli mua kohden pari kertaa mutta kun alettiin peruutteleen siel väleis niin ei sit enään hipsutellu, muuten kaukot ok. Mun ympäri Rapa sitten pyöri siinä aikansa kuluksi pari kertaa ja hienosti kyllä pyörii ja hyvin osaa hahmottaa missä mikin ruuminosansa kulkee!!!! Loppuun kamalasti temppui ja hassuttelujuttui!!!
 

Rokka aloitti vauhdikkaan osuutensa noudon palautuksella, saatiin perjantaina Lentsulta  tähän vinkkei et miten saan Roksun tulemaan reippaammin takaisin kapulan kanssa ja toimi oikein hyvin. Eli koiralle kapula suuhun ja kiertään puuta ja siit si kun on sivulla niin palkka, toimi tosi hyvin, pikku ukkeli juoksi ihan hulluna puuta ympäri ja kamalaa kyytiä mun sivulle istuun kapulan kanssa!!! Näitä lisää ja paljon!!! Ruudun loppuosa vauhdikas, vähän voisi tulla tiiviimmin seuraamaan mutta muuten ei mitään valitettavaa, maahanmenot upeat!!!  Liikkeestä istumisissa vähän häiriköin mutta en tietenkään ihan niin paljoa kun Rapaa, mutta hienosti istui Rokka. Tunnari tehtiin Reiskan jälkeen ja noi kaks oli ihan samanlaiset hölmöt!!!! No ekalla kerralla taisi kolmannella tulla oma mutta sitten toisella kerralla oma tuli ekana ja siihen sitten lopetettiin. Mä olen vihainen itselleni ku aina hoen et tunnaria pitää ottaa usein mutta sitten otan sitä korkeintaan kerran viikos...ei ihme et siinä sitten vähän sattuu ja tapahtuu Rokan kanssa kaikenlaista!!!! No jos nyt vaikka ryhdistäytyisi asian suhteen. Loppuun paikallaolo Reiskan vieres ja se hienosti!!!!

Kotona molemmat pojat saivat vähän vielä puuhastella mun kanssa koska olen päättänyt nyt opettaa sen pään Rokalla niin sitä pitää ottaa viel sisäl ja sitä sit tehtiin molempien kanssa. Rapa oli ensin ihan ihmeissään et mikä juttu tää on mutta kun tajusi niin lähti hienosti tarjoamaan päätä maahan. Rokan pää painui hienosti maahan, selkeästi tiedostanut mitä tässä haetaan. Molemmat pojat teki vielä istumistreeniä mun jalkojen välissä ja ne hienosti.