Oltiin Sirkan kanssa heti aamutuimaan todella ahkeria ja käytiin tekeen kolme jälkee tuonne metsiin, eipä siihen kauaa mene kun sinne menee kaksin ja reippaasti askeltaa pitkin pusikkoa!!!

Päivällä sitten tein taas suuria tekoja ja sain Rokan ilmoitettua aksa kisoihin ja jännitys alkoi heti kun oli ilmoituksen tehnyt!!! Sain katsottua muutaman kokeen valmiiksi et jos nuo kisat menee hyvin niin sitten vaan uusiin koitoksiin taas, muhun taitaa olla puraissut joku kisa kärpänen, koska ilmoitin sit vielä molemmat pojat tokokokeeseenkin... Aika paljon ilmoitusluontoisia asioita samalle päivälle, jätin sentään vähän huomisellekkin!!!

Iltapäivällä piti vähän tokoilla sisällä, Uunon kanssa tehtiin kapulan pitoa ja nyt alkaa olla jo selkeästi hajua et kapulaa pidetään suussa eikä syljeskellä!!!! Kaikenmoisii temppui tehtiin vähän sillä ajatuksella et niitä saisi käytettyä tokossa "kisa"palkkana. Kooikerit treenas vaan noita kisapalkka juttui kun olen niissäkin ollut vähän laiska mutta nyt tarvii ryhdistäytyä!!!

Kuudeksi mentiin Somerolle aksaileen Rokan kanssa Aneten oppiin. Voi kun oli taas niin kivaa ja hyödyllistä, Kiitos Anette!!! Tehtiin rataa joka meni todella hyvin Rokan ja mun osalta, oli vauhtia ja saatiin vauhtia vielä lisää kun mä juoksin kovempaa enkä jäänyt yhtään odotteleen koiraa!!! Kepit meni hienosti joka kerta, keinu myös hyvin ja muutenkin kontaktit onnistuneesti. Tiukkoja käännöksiä katsottiin läpi ja niissäkin kas kummaa se mun sijoittuminen ja liikkuminen vaikuttaa aika paljon.... aika ihmeellinen juttu!!! Kyllä mä vaan niin tykkään tuosta aksasta ja Rokka tykkää varmaan vielä enemmän ku mä, ihana laji mutta ei se tokoa voita!!!

Illan kruunasi kunnon lenkki Tiian ja Onnin kanssa, hyvä seura siis vielä mukavan päivä päätteksi kruunasi kaiken!!! Kiitos ystävä rakas!!

Video Uunon eilisestä paimennuksesta: 

Turhis on niin taitava!!