Täksi illaksi oltiin sovittu kimppatreenit tuohon koulun kentälle, mutta tuolla ulkona sataa sen verran paljon ettei ketään huvittanut lähteä sinne heilumaan ja huijumaan eli me siis treenattiin sitten sisällä.

Rokka pääsi tällä kertaa aloittaan kun tiesin mitä sen kanssa treenaan, aloitettiin agi jutuilla eli alastulo kontaktien suorittamisella. Niin eihän mulla mitään kontakti esteitä täällä sisällä ole mutta tuo rahi riittää ihan hyvin tuohon harjoitukseen ja saatiin tehtyy oikein hyvää treeniä, selkeästi tietää nyt mitä -pysy- tarkoittaa ja lähtee hyvin liikkeelle -mennään- käskyllä. Pitihän sitä sitten vähän myös tokoilla eli otettiin ihan ensin sitä takaosan käyttöä ja näyttää ihan kivalta, tätä täytyy kyllä vielä jatkaa et saadaan se takaosa työskenteleen vielä paremmin. Tunnarikapulalla tehtiin kapulan pitoa niin että mä istuin lattialla, sujui ihan sairaan hyvin mä sain silitellä päästä ja koskettaa kapulaa jne... Tehtiin oikealla noutokapulalla samaa treeniä mutta nyt niin että Rokka istui mun vieressä ja sujui oikein  hyvin tuo ei ole ennen sujunut kunnolla ku ukkeli sylkenyt kapulan pois mutta nyt malttoi hienosti istua kapula suussa vaikka mä silittelin!! Kaukot tehtiin avoimen luokan mukaan mutta pidemmällä matkalla ja ne on kyllä hienot siitä ei päästä mihinkään!!!!

Rasmus teki kanssa kapulan pitoa mun sivulla ja sujui todella hienosti, niinku kuuluukin sujua!!! Tunnari kapulalla tehtiin nopeaa kapulan nostoa ja sivulletuloa, hienosti kyllä ampuu heti kapulalle kun on saanut namin syötyä ja tuo sen oitis mulle!!! Kaukoja tehtiin leikkien eripituisilla matkoilla ja nissä oli nyt ainakin sitä ilmettä, sillä Rapa temppuili välillä, no se ei haittaa pääasia on että kaukot on ihan super kivat!!!

Huomenna matkataankin taas Turkkuseen Rokan toko kurssille ja Rapa pääsee tietenkin myös mukaan, tehdään sen kanssa sitten ihan omat treenit kun saa niin hyvää häiriöö ohitse kulkevista ihmisistä jne...