Torstaina illansuussa pakattiin kaikki koirat autoon ja hypättiin myös Saken kanssa molemmat kyytiin ja nokka kohti Turkua ja Kupittaata. Uunolla oli vuorossa kolmas kerta Lentsun tokokurssia. Aiheina olikin mun lempijutut eli metallinouto sekä ruutu, metallikapulan ottaa hyvin suuhun ja palauttaa reippaasti mulle mutta kun on metrin päässä musta niin sylkee kapulan mun jalkoihin. Kokeiltiin pari kertaa niin et siinä vaiheessa kun Uuno on ottanut kapulan suuhun niin mä käännän selän koiralle, Uuno palautti joka kerta lähemmäs mua ja alkoi tulemaan vähän jopa mun sivulle. Näin nyt jatketaan noutojen kanssa ja vaaditaan et tuo vähintään sivulle asti ja katsotaan jos tää auttaisi tuohon noudon loppuosan ongelmaan.

Ruutu tehtiin ensin lelun kanssa sit alustalla ja lopuksi namikipolla, lelulle meni nyt reippaasti vaikka viimeksi kun niin tein niin lelu ei kiinnostanut. Alustalle meni hyvin mutta jäi siihen viereen pönöttään eikä koskenut alustaan. Namikipon kanssa meni ihan kivasti mutta ei mitenkään kamalan innostuneesti. Nyt jatketaan lelun kanssa mun pitää muistaa ottaa pitkältä matkaa et saadaan vauhtia ja sit vähän hetsata ja ei ottaa koiraa sivulle. Alustaa pitää vahvistaa ihan erikseen koska sitä voi hyödyntää monessa asiassa jatkossa, aloitan sen opettaan ihan alusta ja katotaan jos nyt en vaikka saisi sitä pilattua viikossa!!!!

Paikalla makuu loppuun meni muuten hyvin mutta mun tarvii olla vähän edempänä kun käsken Uunon maahan jos sit ei menis niin voimakkaasti vinoon eli tuota pitää testailla!!!

Tokojen jälkeen Ansku saapui parin länderi neidon kanssa Kupittaalle ja käveltiin iltalenkki siinä ja sitten Rasmus, Rokka, Fyra, Duo, Ansku ja mina autoon ja Viikkarin terminaaliin odottaan laivaan pääsyä. Sakke ja Uuno saivat ajella kotiin pitämään taloa pystyssä viikonlopun yli!!!