Päivällä lähdettiin vähän kiipeileen poikien kanssa ihan Rasmuksen synttäreiden kunniaksi. Mentiin Forssassa sijaitsevan entisen laskettelu paikan rinteille taapertaan ylös ja alas. Pojat oli vähän ihmeissään et mikä juttu tää nyt oikein on ku yleensä juoksevat siellä vapaana mutta nyt joutuivat taapertaan narussa kun vahvistettiin takapään käyttöä. Kiivettiin kolme kertaa pisin ja jyrkin rinne ylös ja sitten aina metsän kautta alas ja uudestaan ylös. Kyllä pojat saivat siis käyttää takapäätään ja mä mun reisiä, no tuli hyvä treeni siis mullekkin, yllättävän raskasta se rinteen kiipeeminen silleen rauhassa et kaikki koirat kävelevät. Huomen voi olla reidet vähän kipeänä nimittäin mulla!!!!

Illalla oltiin sovittu toko treenit koulun kentälle, mä vähän myöhästyin ku tallil meni hieman pidempään mutta silti mentiin Rapan ja Rokan kanssa treenaamaan. Rokka aloitti paikallaololla Reino miehen kanssa ja meni todella hyvin. Nouto tehtiin muutaman kerran ja nyt palkkasin joka kerta kun istui kauniisti sivulla eikä yrittänyt ennakoida kapulalle lähtöä, kerran ennakoi niin sitten mä vaan hain kapulan pois ja aloitettiin ihan alusta. Noudot oikein hyvii, vähän perusasentoon tuloa viel kankeaa mutta sitä täytyy treenata ihan erikseen. Seuraamisesta palkkasin kaikki perusasennot ja mun mielestä ainakin seuraaminen tiivistynyt kun ollaan paljon tehty tuota perusasento treeniä, lopuksi jälleen lelu palkka!!! Avoimen luokan luoksetulo tehtiin pariin otteeseen ekalla kerralla annoin käsimerkin stopissa ja tuli muutaman askeleen ja sit stoppasi, toisella kerralla heitin lelun oitis niin johan stoppasi!!! Kolmas kerta otettiin sitten ihan suorana ja tuo hassu ei yhtään edes meinannu stopata vaan tuli täysiä mun luo!!!

Rasmus aloitti omat treeninsä liikkeestä istumisella ja se erinomainen!! Seuraamista tehtiin pitkä pätkä ja siinä palkkailin kaikki perusasennot jotka olikin oikein hyviä, muutenkin seuraaminen oikein mukavaa!!! Kaukot tehtiin muutamaan kerran ja vikalla kerralla peruutteli ihan intona häntä heiluen eli olen todella tyytyväinen kun hyväntuulinen kaukoissa!!! Metallinouto otettiin kolme kertaa, ekat kaksi hetsaten ja kolmas sitten liikkeenä ja toimi oikein hyvin. Lopuksi Rapa pääsi syömään Eijalta vähän nameja synttäreiden kunniaksi!!!

Rokka otti vielä loppuun pari paikallaoloa Roiston kanssa ensin pitkä paikallaolo ja sitten ihan lyhyt, molemmat oli piilossa ja vein pallon sinne piiloon niinku yleensäkin. Ukkeli makasi oikein tarkkaavaisena ja aivan super innoissaan kun pääsi hakeen pallonsa!!!

Huomenna mennäänki taas Turkkuseen opiskeleen Rokan kanssa ja treenaan Rapan kanssa!! Huomista odotellessa!!!