Tänään aamusta ajeltiin koko sakin voimin Poriin tokoileen vaikka mua on flunssa vaivannut viime päivät mutta jos on paikat koirille tokokokeessa niin onhan sinne pakko lähteä!!!cheeky Eiliseen iltapäivään asti mun piti kisata tänään vaan Uunon kanssa mutta sitten tuli mukava viesti et Rokkakin mahtui kokeeseen joten molempien koiruuksien kanssa kisasin!!
Rokan vuoro oli heti aamusta ja nyt meillä on jokin ongelma paikalla istumisen kanssa.... Rokka nimittäin taas haisteli siinä kun jätin sen ja oli painunut sitten minuutin jälkeen maahan kun vierus kaverinkin oli mennyt eli nyt nuo paikallaan istumiset teho treeniin ja täytyy tehdä niistä oikein mukavat!
Yksilöliikkeet meni sitten mun omasta mielestä todella hyvin ja Rokka oli todella innokas ja sen kanssa oli TODELLA kiva olla kehässä!!! heartTunnari meni nollille kun siinä vähän epävarmuutta kun ei olla sitä paljoa treenattu (tyhmän ohjaajan takia, kun kuvittelin et se on kunnossa....), toi siis oman mutta otti eka suuhun viereisen ja vaihtoi sen si omaan. Kaikista muista liikkestä tuli pisteitä ja tuli mun mielestä vielä aika hyvinki!! Erityisen tyytyväinen olen seuraamiseen siinä Rokka nyt todellakin seurasi ja piti taukoamatto kontaktia muhun kun mä pidin mun käteni aisoissa, seuraaminen näytti myös videolla aika kivalta!!! Rokalle kokonais tulokseksi EVL3 ja 206 pistettä et ei mitenkään kovin huonosti kun meni kuitenki 2 liikettä nollille!! Kyllä se mun ja Rokan päivä vielä tulee ja sillon kotiin tuomisina sitten ykköstulos!!!
 
 

Vähän ennen puolta päivää kehään pääsi Uuno ja sen kanssa kehässä oleminen on vaan niin mahtavaa kun haluaa kaiken aikaa tehdä mun kanssa töitä ja on aina yhtä innokas!!! Paikalla oloa vähän jännitin, kun ei olla päästy vieraiden koirien kanssa paljoa treenaamaan mutta se meni oikein hyvin ja oli vilkaissut molemmille sivuille mutta sen jälkeen vaan alkanut tuijottaan piiloon!!!
Yksilöliikkeet kun mentiin "esittään" kehään niin mulla oli todella varma olo miedän osaamisesta ja kyllähän se ihan hyvin menikin.... Tulokseksi saatiin AVO1 190pist ja KP!!!!
Liikkeestä maahanmenosta ja kaukoista saatiin 8 kun tarvi molemmissa kaksi istumaan nousu käskyä kun palasin sivulle, jumittaa vähän siis maahan nyt, muista liikkeistä sitten napsahti täys 10!!! laugh
Seuraaminen oli huonompaa kuin aloluokan kokeessa ja siinä kontakti nyt tippui eli sitä pitää treenata nyt ahkerasti et on kesällä kunnossa. Muuten liikkeet meni juuri niinku tiesin Uunon ne osaavan eli ei mitään yllätyksiä tullut, kiva huomata et Uuno pystyy tekeen samallalailla töitä kokeessa kuin treeneissä!
Uunon kanssa tokoilu on kyllä niin ihanaa ja mahtavaa, ei sitä innokkuuden ja motivaation määrää pysty edes kuvailemaan ja heti kokeen jälkeen Uuno jo anovasti katsoi et mitä seuraavaksi tehdään!!! cheeky