Eilen aamulla Eija, Reiska ja Tuksu tulivat hakemaan mua ja Rokkaa, suunnattiin kohti Halikkoa aksaamaan Anetten kurssille. Meillä oli ihan oman porukan kurssi siis me kaikki neljää oltiin pukolaisii, oli oikein  kiva treenata tuollalailla tutulla porukalla!!! Kiitos kaverit seurasta!!  Rokka aloitti sitten reenit ja tehtiin ensin puolikas rata ja se meni aika kivasti, me tehtiin ydessä töitä Rokan kanssa ja meillä oli kivaa, no kepit tökki ku ei ollu ohjureita mutta ei jääty niitä sitten hankaamaan. Saatiin kehuja että Rokka oli nyt sopivan "hullu" siellä radalla, kun viime kerralla oli vähän liikaa kontrollissa.

Toinen kierros meni myös todella hyvin, paria eri ohjaustekniikkaa kokeiltiin Aneten ohjeilla ja ne toimi ihan sikahyvin, mä olen viel aika huono noissa ohjausjutuis ku ovat niin vieraita mulle!!!! Mieltä lämmitti erityisesti kun Anette sanoi et mä liikun hyvin radalla kun välillä musta tuntuu et mä liikun kun puupökkelö mutta eipä se ihan kai sit niin ollu!!!!! Oli niin kiva aksata!!!

Me Eijan kanssa sitten jatkettiin heti toinen kurssi perään eli kontaktikurssi, katsottiin vähän missä vaiheessa meidän koirien kontaktit on. Rokka on opetettu pysähtyy kontakteille mutta se hieman hidastaa Rokan vauhtia ku on pakko sit "käskyttää" se kontakti, mutta nyt niistä kontakteista tehdään sellainen mieluinen paikka ja niiden kanssa nyt vaan leikitään. Kohta mulla on varmaan kontaktille karkaava koira!!! Keinua katsottiin ja ihmeteltii kun Rokka siitä selkeästi vähän ahdistuu, saatiin siihenkin vähän mietittävää eli mä menenkin ottaan Rokan vastaan keinun päähän. Tuossa Rokka saa itse suorittaa keinun eikä mun tarvi viedä sitä narussa sinne, toimi ainakin todella hyvin kun kokeiltiin pari kertaa. Alastulo otettaan sitten siinä samalla kun koira syö nameja, eipä sekään yhtään haitannu Rokkaa. Tuntu ainakin todella toimivalta keinolta ja Rokka tykkäs kun sai itse suorittaa keinun eikä mun tarvinu viedä sitä sinne. Kiitos Anette todella hyvistä reeneistä, oli kyllä taas niin kivaa aksata sun valvovan silmän alla!!!

Illalla sain vielä loisto idean ja lähdettiin Saken ja koirien kanssa kelkkaileen, sai tehtyä taas kiva reippaan lenkin koirien kanssa. Sakke kyllä luovutti ja puolessa välissä mutta me jatkettiin Rapan ja Rokan kanssa eteenpäin!!! Rapalla on ollut nyt huili viikonloppu mutta eiköhän sekin oteta takaisin päin tässä jossain vaiheessa!!! Tänäänki viel illal vähän otetaan päätä ja muita toko juttui sisällä kun mä vaan jaksan nousta tästä sohvalta ylös!!!