Aloitetaan nyt vaikka hoitolapsukaisista jotka ovat olleet oikein kiltisti ja aika veikeitä tapauksia!!! Ollaan vähän kokeiltu ulkoilla mutta aina kun päästää koko sakin kanssa ulos niin kas kummaa alkaa sataan vettä ja koko sakki äkkiä sisälle. Toivottavasti loppuviikosta olisi kauniita päiviä niin päästäisiin kunnolla ulkoileen!! Muutama kuva söpöläisitä:

Jaa olenko mä muka vähän söpö!!!

Kaverukset!!

Super söpöläiset!!!

Ilalla mentiin Eijan kanssa yhdessä aksaileen Somerolle Aneten oppeihin. Rokan kanssa tehtiin kivaa pätkää jossa kolme hyppyä ja pari putkea, Anette huomasi että Rokan on paljon vaikeampi lukea mun ohjausta sillon kun kulkee mun oikealla puolella johtuisiko tuosta tokosta eli oikeaa puolta vahvistettava aksassa paljon. Vasemmalta puolesta ohjaus sujui jouhevasti ja liikuttiin kaiken aikaa hyvin eteenpäin. Kokeiltiin erilaisia ohjaus vaihtoehtoja ja todettiin yhdessä Aneten kanssa et mun pitää liikkua kaiken aikaa enkä voi jäädä ottaan Rokkaa vastaan niin et joutuu tuleen mua päin koska silloin hidastaa todella paljon. Mun siis pitää liikkua ripeästi, ohjata tarkasti ja muistaa se katse sinne mihin haluan koiran!!! Näillä opeilla mennään nyt lauantaina kisaileen ja katsotaan miten käy!!! Jäi kyllä hyvä mieli jälleen aksasta ja mä alan kaiken aikaan pitään siitä enemmän ja enemmän, mutta ei se tokon edelle kuitenkaan mene!!!!