Aamupäivällä käytiin Vaulammilla ja Rokka pääsi taas vähän varisteleen. Tehtiin kaks kertaa niin että Sakke vei linnun metsään ja sitten me Rokan kanssa lähdettiin vaan kävelylle ja ideana jälleen et R nostaa itsenäisesti linnun. Hetken tutki molemmilla kerroilla lintua ja sitten toi mulle nätisti!! Lopuksi vietiin Rokan kanssa varis yhdessä polulle ja palattiin takaisin päin varmaan 50m ja sitten käskystä hakeen lintua, kauhealla tohinalla meni linnulle ja toi mulle reippaasti!!! Tuon koiran juttu on kyllä noi linnut, on aivan  hulluna kun näkee niitä ja tykkää noutaa niitä kanssa!!!

Kuva syksyltä!!!

Alkuillasta käytiin Kiipulla juoksuttaan koiria peltotiellä ja jopas oli virtaa koohottimilla, jopa Rapa innostui leikkiin pallon kanssa ja hakemaan sitä pitkin tietä ja peltoa. Ikävästi vaan hanki petti niin taisi olla tuo lenkki olla aikas rankka koiruuksille, no hyvää kunto treeniä!!!

Illalla vähän touhuiltiin vielä sisällä ettei vaan olisi mitenkään tylsä päivä. Rokka aloitti kiertämisellä ja hienosti lähtee itse tarjoamaan tötsän kiertämistä. Alustan+naksun kanssa harjoiteltiin ohjatun suuntia, ensin oikea ja sitten vasen eikä kummassakaan mitään erikoista ja toimii todella hyvin käsimerkein!! Sivulletuloja tehtiin niin että Rokka itse tarjoaa sitä ja voi että kun mulla on fiksu pikku mies sillä oivalsi heti mitä ollaan tekemässä ja tönötti oitis upeasti mun sivulla!!!! Olin kyllä niin tyytyväinen!!! Lopuksi vielä leikittiin hetki pallojen kanssa, kun ajattelin alkaa vahvistaan tuota leikkimistä, vähän varasti Marjalta idean tähän leikkiin!!! Kiitos Marja tästä ideasta, kun näytit sun ja Roiston leikin mulle!!!!

Rasmus aloitti merkillä, joka todella hieno ja tarkasti menee seisoon sinne taakse!! Ohjatun suuntia otettiin alustojen+naksun kanssa ja nekin oli oikein kivoja!!! Muisteltiin taas mieleen tuota mun kiertämistä peruuttaen ja nyt saatiin jo onnistuun koko ympyrä, nyt tämäkin siis palauteltu mieleen ja onnistuu hienosti!!! Lopuksi leikittiin vielä pallolla kun Rapa innostui siitä nyt sisälläkin niin kivaa kun tuo "vanha" herrakin leikkii ja touhuaa ihan täysillä pallon kanssa sisätiloissa!!!!