Aamusta lähdettiin Katin ja koirien kanssa Hunnarille vähän tarpomaan mäkiä ylös ja alas, kyllä oli liukas kun yritti kesäkengillä kivetä lumisia rinteitä ylös ja pysyä pystyssä als tullessa. Hyvää treeniä niin mulle kuin koirillekkin, Rapan pidin narussa tarkoituksella ettei vaan satuta itseään ja nyt joutui myös ylämäissä tekeen kunnolla töitä kun kuljettiin niitä rauhallisesti!!!! Lenkin jälkeen Rapa ja Rokka tokoilivat, molemmilla oli ohjelmassa liikkeestä istuminen, suorat luoksetulot, kaukot ja tunnari (toi treenisuunnitelma on kyllä niin hyvä ku katsoo siit vaan mitä treenaa, ei tarvi joka kerta erikseen miettiä).

Rasmus suoriutui kaikesta todella hyvin, istumiset onnistui oikein hyvin vaikka mä lähdin juokseen tai aloin hyppiin heti käskyn jälkeen. Suorissa luoksetuloissa tuli lujaa, kura vaan lensi takana kun ukkeli pinkoi tulemaan mun luo. Kaukoja tehtiin erimatkoilta (7-20m) ihan liikkeenä ja sitten vahvistettiin ekaa nousua ja molemmat ihan sairaan hienosti ja nyt Rapalla oikea ilme kaukoihin!!!! Tunnaria varten olin levitelly maahan varmaan 20 kapulaa ja oma sitten sinne sekaan, tunnari kyllä kanssa todella hieno!!!

Rokan istumiset on parantuneet hurjasti ei tarvi enään muuta apua kun vähän pitää päätä kääntää koiran puoleen. Pikku miestä selkeästi ahdisti hieman loskainen ja märkä maa, sillä luoksetuloissa tuppasi nouseen seisoon heti kun olin jättänyt sen, no tätä sitten vähän teho treenattiin!!! Suorat luoksetulot oikein vauhdikkaat. Kaukoissa vähän samaa loska ongelmaa ja maasta istumaan nousu kovin vaikeaa, muuten kaukot oiken hyvät ja tehtiin sarjana sekä palkkailin ekaa nousua, myös Rokan kanssa vaihtelin matkaa (5-15m). Viimeisenä mutta ei mitenkään vähäisempänä tunnari, olin päättänyt et tehdään kolme kertaa meni miten meni. Ekalla kerralla jätin oman väärien reunaa ja Rokka teki todella tarkkaa työtä ja haisteli vääriä, heti kun osui omalle niin nosti sen ja toi mulle. Kahdella seuraavalla kerralla oma oli siellä väärien seassa ja jälleen Rokka haisteli tarkkaan ja nosti oman heti kun se osui kohdalle!!!! Tunnarit oli kyllä niin hienot, loppu viikosta tehdään ihan oikeanan liikkeenä ja katsotaan miten sit onnistuu nyt ainakin näyttää todella hyvältä!!!!