Viime päivät ovat vierähtäneet ihan ohimennen kun olen nukkunut päivät ja ollut yöt töissä, myös koirat ovat saaneet vaan nauttia olemisesta. Lenkillä ollaan käyty kun ilmatkin sen sallii ja vähän Rokan kanssa olen tehnyt keppejä ja sit tietenkin ollaan koko lauman kanssa temppuiltu sisällä.

Rappusten kulkeminen peruuttaen onnistuu Rapalta ja Rokalta jo viidennelle portaalle ja Uunon kanssa päästää toiselle portaalle, Uuno tietenki harjoitteli ensin peruuttaan tyynyn päälle, sit koirien petin päälle ha nyt ollaan jo päästy niihin rappusiin ja kivasti kyllä alkaa hahmottaan missä ne takajalat kulkee. Rapan ja Rokan peruuttaminen ylös päin on nopeutunut hurjasti, huomnaa siis selkeästi et oppivat hahmottamaan niitä takajalkojaan paremmin.

Tänään tehtiin rappusten lisäksi kaikkien kanssa kaukoja ja olen nyt kiinnittänyt erityishuomion mun käsimerkkiin etten liiku muuten itse ja kyllä nuo koiruudet ne kaukot osaa niin hienosti!!! Rokan kanssa tehtiin myös päätä ja siinä menty kyl hieman takapakkia kun olen unohtanut treenata sitä eli nyt se treenilistalle takaisin ja äkkiä. Uunon kanssa tehtiin sivullaoloa kontaktissa ja sivulta maahanmenoja, molemmat tietekin todella hienosti!!!!

Huomenna on edessä Riihimäen näytelmät Rapan ja Rokan kanssa, Uunokin pääsee mukaan turistiksi ja vähän ihmetteleen suurta väen ja koirien paljoutta!!! Samalla reissulla vähän sukuloidaan kun sattuu hyvin matkan varrelle!!!