Tänään minä olin melkein koko päivän töissä. Ennen kun ehdin kotiin Marja oli tuonut Roiston hoitoon kun lähtivät risteilemään. Roistoa ei pahemmin Kasper ja Rasmus kiinnostanut, leikkii mieluummin omilla leluillaan ja syö luuta. Rasmuskin on ollut ihmeen rauhallisesti eipä ole juuri mitään sanonut pikku tollerille, Rapa ei siis pahemmin tykkää pennuista. On varmaan ajatellut et toi on kyllä se "hirveä" Jepen pikkuveikka ja kyllä ne sen pian hakee takasin kotiin, ei se meille asuun voi jäädä!!!![]()
Ollaan me tänään ehditty jotain tekemäänkin siis koiruuksien kanssa. Iltalenkin yhteydessä otettiin pieni leikki tuokio. Kasper aloitti tempuilla ja kaukoilla, jotka on sille temppuja!!! Uutena Kasper on alkanut tarjoamaan peruuttamista kun nousee seisomaan, en ole ikinä edes erityisesti sitä vahvistanut vaan oli sen ihan ite keksinyt!! Palkkailin surutta tuosta hienosta peruuttamisesta kaukojen yhteydessä. Tehtiin myös vähän seuraamista josta palkkailin melkein joka askeleella ja sepäs vasta Kapea miellytti!!!![]()
Rasmus aloitti sivuilletuloilla niin että juoksentelin karkuun ja joutui oikein hakemaan kontaktia ja oikeaa paikkaa. Haluaisin että liikuisi mun perässä vielä vähän innokkaammin, mutta siihen ei päästä kun treenaamalla. Perään tehtiin -kasia- ja -moroa-, joista innostui todella paljon ja oikein pursui intoa. Kaukoja leikittiin eripituisilla (5-20m) matkoilla ja lopuksi otin kerran liikkeenä 8 asennonvaihdolla ja oli hienot. Liikkeen jälkeen vielä leikittiin kaukoilla hetki ja tehtiin ihan super nopeita vaihtoja ja huomasin et asennonvaihdot terävöityi kun yritti tehdä oikein nopeasti ja ei tiennyt mistä se palkka oikein tulee!! Puunkierron avulla otettiin muutama seisominen ja maahanmeno, stopit oli hienot! Kierrätin puun ympäri myös monta kertaa niin että sai sivulla palkan, ihan sen vauhdin takia ettei ala ennekoimaan stoppeja vaan tulee mahdollisimman lujaa sivulle. Samalla tuli tehtyä taas sivulletulo treeniäkin siinä ohessa!!!
Tässä muutama kuva Roistosta:
Hienosti mahtui Rapa ja Roisto samalle luulle, en olis ihan heti uskonut että noinkin voi käydä!!!
No sitten Rapa otti luun itselleen ja söi vähän omatakeisella tyylillä!!!
RASMUS
Kommentit