Tänään aamulla lähdettiin jälleen Vihtiin eläintohtoriin kun mun mielestä Kapen juominen oli jälleen lisääntynyt samoin sitten tietenkin kuseminen. No Kasper tutkittiin kyllä läpikotaisin, otettiin myös kasa verikokeita sekä kuunneltiin vähän joka paikkaa. Verikokeissa maksa arvot olivat hieman koholla ja eturauhanen edelleen suurentunut, mutta se siitä kyllä ajan kanssa pienenee kun ei leikkauksesta ole vielä kulunut kun runsas pari viikkoa, mitään muuta ei löytynyt. No nyt syötetään vähän kevyempää ruokaa kuukauden päivät ja sitten mennään uudestaan verikokeisiin, voi olla myös että lääkekuurit ja kipulääkkeet ovat rasittaneet maksaa ja arvot senkin takia koholla mutta sitä ei nyt vielä tiedetä. Lääkäri kovasti epäili että juominen johtuu eturauhasesta vielä, kun on varmasti kipeä edelleenkin, no tuokin selviää sitten aikanaan. Nyt ei voida kun toivoa että arvot laskee ja oireet helpottaa!!! Ainaskin  Kape on ihan super iloinen ja pirteä ettei tunnu ainakaan kipeältä, toivotaan että kaikki menee hyvin!

Iltaselle Rokan kanssa palloilin sisällä ja tehtiin samalla kaukoja, ne oli aivan super hienoja. Asennon vaihdot teräviä, eikä yhtään pyrkinyt eteenpäin vaan ennemminkin peruutteli!!!! Tehtiin ihan kaikkia vaihtoja ja kaikki sujui mun mielestä yhtä hyvin, mä olin nyt jo noin metrin päässä koirasta eikä välimatkakaan tuottanut minkään moisia ongelmia.

Roksun kaukoista innostuin ja lähdettiin vielä vähän uloskin touhuileen ja sitten olikin vuoro Rasmuksella. Aloitettiin seuraamisella ja kokeilin innostuisko Rapa noista Rokan "pallopää" leluista, kyllähän se niiden perässä juoksi ja pomppi mutta en ole ihan varma palkkaantuko kunnolla eli tehtiin sitten naminkin kanss seuraamista, joka oikein mallikasta. Ruutu otettiin kolme kertaa alustalla+kipolla, ekalla kerralla meni keirtään Rokan joka oli puussa kiinni, mutta kun vaan lähetin uudelleen niin löytyi sitten se ruutukin. Kaksi muuta kertaa oikein vauhdikkaat ja hyvät, eikä yhtään yrittänyt tuoda sitä alustaa mulle!!!! Pari suoraa luoksetuloa tehtiin, vähän himmaili lopussa jos mä en lähtenyt karkuun mutta kun peruutin niin tuli todella iloisesti ja vauhdilla. Liikkeestä istumista otettiin ihan lennosta ja molemmilla kerroilla istui oitis eikä tarvinut yhtään mun vartalo apua. Loppuun vielä paljon temppuja ja muuten vaan hassuilua!!!!

Rokkakin pääsi ulkonakin treenaileen ja olikin niin onnellinen ettei meinannu tassut pysyä ollenkaan maassa. Aloitettiin sivuilletuloilla ja seuraamisella. Nyt vähän irtosi liikaa musta seuraamisessa eli kiinnitettiin siihen erityisesti huomiota, muuten seuraaminen eri temmoissa ja perusasennot oikein kivoja. Suoria luoksetuloja muutama ja niissä oli ainakin sitä vauhtia, hyvin istuu ja odottaa lupaa tulla ja kun saa luvan niin lähtee kun amuus tulemaan mua kohti!!!! Ruutua otettiin neljä kertaa, ekalla kerralla vietiin yhdessä lelu ja muilla kerroilla mä vein sillä aikaa kun R juoksenteli pallopäänsä kanssa. Todella hienosti etsi ruudun joka kerta katsellaan ja meni sinne todella suora viivaisesti ja lujaa eikä yhtään empinyt tai pyörähdelly matkalla. Ruudussa ollaan nyt edistytty huimasti kun ennen saatiin viedä pari leluakin eka yhdessä ja silti sinne meneminen välillä todella vaikeaa kun ei nähny mun vievän sinne mittään. Tunnarikapulan kanssa tehtiin muutama kutsunouto, selkeästi jäi vähän joka kerta eka katseleen kapulalle jos pallo lentäis jo tästä, mutta kun vaan odotin hiljaa niin nosti kapulan ja toi mua kohti josta sitten palkka, joka kerta vaadin et toi vähän aina lähemmäs. En tiedä onko toi pallo jopa vähän liian hyvä palkka tohon noutoon kun jää niin odottaan sitä, mut toisaalta sen kanssa saan varmasti tulevaisuudessa niin upeat ja vauhdikkaat noudot et kyllä jatketaan vaan treenejä pallojen kanssa. Paikallamakuun herra sai suorittaa yksin ja siinä oli todella tarkkaavainen ja tuijotti kaiken aikaa mua eli siis super hienosti!!!! Palloiltiin kahden pallon kanssa ja palauttaa palloja mulle paremmin kun ennen kun odottaa et heitän uuden kun on tuonut vanhan mun jalkojen juureen, tää on Rokasta ihan super hauskaa kun saa josta edestakaisin!!!

Lopuksi molemmat pojat saivat tehdä viel kaukoja yhdessä ja olivat kyllä niissä aikas pätevii, Rokka vähän hämillään kun Rapa siinä vieressä touhusi mutta sieti kuitenkin häiriön aikas hyvin!!! Tälläisii pitäis muistaa tehdä useammin tekee molemmille niin hyvää!!!