Tänään aamusta lähdettiin Tammelaan Riihivalkaman kentälle toko kokeeseen Rapan kanssa, Rokka pääsi mukaan myös turistiksi. Aamulla rakennettiin kehää ja puuhasteltiin vähän muita hommia ennen varsinaisen kokeen alkua. Koe alkoi voittaja luokalla ja Rapa pääsi ihan ekana kisaamaan. Liikejärjestystä oli hieman vaihdettu ja se meni muistaakseni näin:

Ruutu 9, kaikki matkat ravaten, muuten oikein hyvin!!!!

Seuraaminen 8, vähän nukuksissa aluksi, loppuakohden parani!

Luoksetulo 8, koko matka tasaisesti ravaten, seisomaan stoppi hyvä, maahanmeno vähän viiveellä kun jäi katseleen naisia kehän ulkopuolelle mutta meni kuitenkin maahan!!!

Hyppynouto 9, mun mielestä ihan ok!!!

Liikkeestä istuminen 0, mä annoin liian kovan käskyn kun mua jännittää toi istuminen kun jää yleensä seisomaan ja jäikin kun mä käskin liian kovaa..... No meni istumaan sitten käsimerkin avulla. Jos vaikka ens kerral muistaisi antaa käskyn vähän hiljempaa.

Tunnari 10 ja mitäs siinä sitten sanomista muuta!!!!

Metallinouto 8,5 tuomari olisi halunnut siihen lisää vauhtia mun mielestä ihan hyvä Rapalta

Kaukot 6 ei noussu ollenkaan istuun ekaksi, mutta sitten seisomaan suoraan ja muut meni ihan ok, ihan askeleen liikkui eteenpäin.

P.olo 9,5 pari kertaa oli heiluttanu häntää vieressä olleelle nartulle mutta sitten oli loppuajan tuijottanu Marjaa joka seisoi kehän reunalla!!! Marja palkkaili muutaman kerran ennen kehään menoa. Selvästi rauhoitti Rapaa kun oli joku tuttu siellä reunalla ja sai keskittyä siihen!!!

Kokonaisvaikutelma 8 tuomari olisi halunnut lisää vauhtia.

Yhteensä siis 245pist ja 2.tulos!!!! Ja Sijoitus 2.!!!!!

Mä olen todella tyytyväinen Rapaan, jaksoi koko kisan todella hyvin ja teki kaikki omaan tapaansa tasaisen rauhallisesti, hyvällä ilmeellä  ja varmasti!!! Paikalla olo oli kyllä ihan super hyvä, nyt uskallan taas kisata uudestaan kun tuo p.olo näytti aika hyvälle, tietenkin kisoissa pitää kayttää vielä "avustajaa" noissa paikallaoloissa!!! Tuo istuminen kyllä vähän harmittaa kun mä mokasin sen nollaksi, siitä olisi riittäny se 5 niin olis tullu ykkös tulos, no ens kerral sit muistan miten se käsky pitää antaa!!! Virheistään oppii ainakin toivottavasti!!! Tässä jo katselin kisakalenteria et ehkä meidät nähdään tässä tulevaisuudessa kisoissa.....

Muutama kuva Rapan koesuorituksesta, kuvat Eija Haarala. Kiitos Eija!!!

Seuraaminen on aika kivan näköistä!!! Mun pää vois kattoo vähän enemmän eteenpäin!!

Hieno kontakti!!!

Rapa tarkassa työskentelyssä!!!

Rokka hengaili koko päivän mukana ja tutustui moneen uuteen kaveriin, niin ihmiseen kuin koiraankin. On kyllä aika uskomaton pakkaus kun ei ketään pelkää vaan menee reippaasti katsomaan ja moikkaamaan!!! Eipä tule varmaan ongelmia kulkea tuon pikku kaverin kanssa missään kun on noin reipas ja avoin tapaus!! Oli kuitenkin hyvä ottaa se tuonne mukaan niin pääsi katsoon paljon uusia koiria ja vähän erinäköisiä mitä täällä kotikulmilla tulee vastaan! Huomenna alkaakin Rokan pentukurssi Dogtiimillä, sitä odotellaan innolla!!!

Mä laitan mun ottamat kuvat tuonne kuva-albumiin omaan kansioon, niin sieltä voi sitten käydä asianomaiset kopioimassa omia kuviaan!!!