Tänään suunnattiin Rokan kanssa maneesille aksaamaan ja olipa kivaa jälleen. Sirkka oli tehnyt meille kivan 24 esteen hyppyradan, Rokka otti tänään rimat matalalla koska on ukolla aikamoinen treeni putki; tänään siis maneesiaksa, huomen hyppyseminaari ja lauantaina vielä aksa koulutus!!! Rata meni oikein kivasti ja mä uskalsin vähän kokeilla erilaisii ohjausjuttui kuten esim. jaakotusta ja toimi tosi hienosti!!! Mäki siis ehkä opin joskus!!!! Kepeissä oli nyt vaan viisi ohjuria ja ei mittän ongelmia eli voi jatkaa vähentämistä taas seuraavalla kerralla, keppejä otettiin muutama kerta yksinäänkin ja ne kyllä hienot!!!

Rata tehtiin pariin kertaa ja molemmat meni oikein hyvin, vähän mä kämmäilin välillä mutta eipä se meidän menoa haitannut kun mentiin vaan eteenpäin kun oli niin kivaa. Radan jälkeen otin keinua ja se selkeästi vähän jänskättää Rokkaa, tehtiin pari pelkkää ylösmenoa ja sitten pari kertaa niin että Kati laski keinun. Selkeästi Rokka jännittynyt ja nyt  palataan helpompiin treeneihin et saadaan siihen varmuutta ja intoa. Kiitos Anskulle puhelin konsultaatiosta, mulla ei olis ollu taas hajuakaaan mitä olisin tehnyt mutta onneksi soitin sulle,nyt on taas selvät sävelet!!! Loppuun vielä Rokka sai hyppiä pari kertaa viiden esteen hyppysarjan, siis sellaisen mitä tehtiin myös viime perjantaina Vapun koulutuksessakin.

Kotona odooteli hieman äkäinen Rapa kun hän oli ollut yksin lähes koko illan, no Rapa pääsi sitten viettään laatuaikaa mun kanssa kun lähdettiin ihan kaksin ravilenkille!!! Kylläpäs muuten ukko ravaili reippaasti ja pitkällä askeleelle, sitten jos olen menny molempien poikien kans yhdes niin Rapa yleensä vähän löntystelee.... Siis täytyy alkaa tekeen vaan molempien kans omat lenkit ku kerran Rapa nautti noin paljon tuosta mun kanssa kaksin reippailemisesta!!!

Huomenna ajellaan Rokan kanssa taas Halikkoon ja katsotaan mitä nyt opitaan hyppyseminaarissa, innolla jo odotan huomista!!!