Tänään käyttiin parin tunnin lenkillä ihastelemassa ihanaa syksyä kun aurinko paistoi ja oli ihanan lämmin!! No sit tietenkin pojat olivat sitä mieltä et nyt voi mennä leikkiin myös vesileikkejä ku aurinko paistaa!! Mä en ehtiny suutani avaamaan kun nämä kaks karvaturria jo painoivat pitkin kuraojaan kauheaa kyytiä... Ompa niilläkin hupinsa!! Ei siinä voinu kun nauraa ja katsella niiden puuhia!!

Vähän täytyi treenata siin lenkin siivellä. Otettiin muutama suora luoksetulo R:n kanssa ja sit tehostettiin maassa odottamista, ku on alkanu nousta seisoon enneku käännyn siihen päin ja ennätän kutsua. Täytyi vähän muistutella et siel maas odotetaan vaik mamma kävelis vähän pidemmällekkin ja silti mamma sit saattaa kävellä takaisin ja palkata sinne maahan... kasvaapa mun kunto ainakin! Luoksetuloissa vauhti oli todella huima, aloin tos miettiin et jos tuosta vauhdista täytyy koira viel pysäyttää niin mitenköhän käy.... Täytyypä kokeilla joku päivä, täytyy sitä ennen ottaa varmaan muutama stoppi puun kierrolla niin saaa sen muistutettua mahd vahvaksi ja sit yhdistää se luoksetuloon.... Tähän asti nimittäin ei ole tullut vielä noin lujaa sieltä mun luo... ja hiljempaa ku tulee niin stoppaa kyl hienosti.

Lenkin lopussa otin muutaman maahanmenon vaan silleen koska sattuu ku pojat juoksetelivat siin lähistöllä. Kasperikin kunnostautui ja heittäytyi oikein maahan ja oli niin riemuissaan ku viel sai palkanki ennenku Rasmus!!!

Loppu päivän pojat huilasivat kotona ku mä olen taas painamassa töitä ahkerasti ja odottelen kovasti et tulis aamu ja pääsis kotiin nukkuun!!!

Olen täs ehtoon mietiskellyt ja tullut siihen lopputulokseen et täytyy nyt oikein ottaa talviprojektiksi se Kasperin tunnari jos sit kokeilis hakee sen ykkösen sieltä voittajasta sen kanssa!! Kasperin voi1 on  kiinni vain tunnarista kun herra ei sitä tykkää tehdä kisoissa vaik kyl treeneis sen tekee.... Tähän lienee syy  ainoastaan minussa ku olen menny kehuun sitä kesken liikkeen ja ku kisois en kehu niin sehän sit vaan heiluttelee siel mulle häntää ihanasti!! No tähän tehdään talven aikana parannus ja sit keväällä se VOI1 haetaan!!!