Äkkiä ne päivät vaan menee eteenpäin, hyvä kun ite pysyy edes jotenki perässä vaikka välillä sekin meinaa olla vaikeaa!!! Täytyy oikein muistella mitä me ollaan loppuviikosta touhuttu..... Perjantaina iltasella mentiin Paavolaan Anskun ja jengin kanssa lenkille ja samalla aksaileen kentälle. Ideanan oli tehdä hyvänmielen treenit ennen tämän päivän kisaa ja siinä onnistuin Rokan kanssa oikein hyvin. Tehtiin keppejä vauhdikkaasti parin putken avulla, puomin pelkkää alastuloa putken kanssa, hyppyjumppaa ja sitten mä otin viel keinun ja A:n pari kertaa ja kaikki onnistui tietenkin hyvin koska kyseessä hyvänmielen treeni!!!

Alsasin myös vähän Reiskan kanssa kun senkin kanssa on sovittuna pieniä skaboja.... Reiskan kanssa aksa meni myös oikein hyvin kun mä vaan muistan kuinka iso se on ja et mun pitää jättää sille tilaa suorittaa esteet!!!

Eilinen vierähti mukavasti töissä mutta iltasella vähän sisällä viel hömpöttelin koirien kanssa kaikkea pientä!!! Paljon temppui tietenkin, Rapan kanssa rallytoko juttui, Rokan kanssa erityisesti tiiviitä käännöksiä ja Uunon kanssa sitä kapulan pitoa!!! Näiden lisäksi kaikkien kanssa kisapalkkausta ja kaukoja!!! Kaikki oli ihan super taitavii ja teki hommia oikein hyvin!!!

Tänään aamupäivällä Eija ja Reiska tulivat hakemaan mua, Rokkaa ja Uunoa ja matkattiin yhdessä Hyvinkäälle vähän aksaileen ja tällä kertaa ihan kisoihin!!! Ensiksi kisasin Reiskan kanssa kaksi maksi1 hypäriä, jotka kokonaisuutena meni todella hyvin siihen nähden kuinka paljon olen treenannut sen kanssa viime aikoina!!!

Ekalta radalta vitonen kun tuli kepeille vähän liian lujaa ja ei vaan yksinkertaisesti taipunut toiseen väliin mutta muuten kiva rata!!! Toinen rata meni sitten todella mallikelpoisesti ja siitä tuloksena oli 0 ja luva!!!! On se Reiska vaan niin taitava aksakoira ja ei yhtään haitannut et mä meen sen kanssa, kivasti teki töitä mun kanssa!!! Kiitos Eija kun sain lainata Reiskaa jälleen!!!

Rokan olin ilmoittanut aksaradalle ja kahdelle hypärille mutta mentiin vaan aksarata ja eka hypäri ku sit pitä lähteä jo kotiin et ehdin töihin ajoissa. Aksaradalla mä kämmäsin viidennen esteen ku ajauduin sivuun ja Rokka teki siinä pienen lenkin sit vaan päätin et nyt mernnään täysiä ja mä en varmistele mitään ja me todellakin mentiin ja Rokka kulki ihan  sairaan lujaa... En ole tuollaista vauhtia ennen nähnyt sen menevän kisoissa, varmaan vaikutti se et oltiin hallissa ja Rokka tykkää kisata hallissa tokoa ja näköjään aksaakin!!! Aksaradalta tuomioksi hylly mutta se oli sairaan hyvä hylly ja mä olin todella tyytyväinen!!!

Hypärille lähdettiin vauhdílla ja mentiin koko rata lujaa läpi!!! Kepeille tuli liiana lujaa ja jouduin vähän auttaan takaisin samoin vikan hypyn ohi meinasi mennä ja  siitä tehtiin pieni lenkki mutta muuten rata meni ja sujui hyvin!!! Tuomioksi 10 ja pari sekunttia yli aikaa noiden korjauksien takia mutta sekin oli sellainen -VAU- mikä rata ja -VAU- kuinka lujaa mun koira kulkee!!!!

Vitsi toi aksa on kivaa ja Rokka nyt todellakin kulkee eteenpäin ja lujaa. Ihana ku ennen omaa vuoroa se räkyttää ja on ihan tohinoissaan, asenne on siis kohdallaan ainaki ja meno haluja riittää!!!!  Aksa&Rokka Huomenna laitan videot tänne kun pääsen omalle koneelle!!!

Uuno oli mukana maskottina ja pääsi välillä aina hengaileen halliin sisälle, tehtiin ihan vaan kontakti treeniä, leikittiin ja vähän kaukoi. Uunoa ei yhtään haittaa missä ollaan vaan tekee aina töitä kun pyydetään, eipä aiheuta häiriöö mikään!!! Halli oli muuten todella kiva ja koe järjestelyt toimivat loistavasti oli ilo kisata kokeessa missä kaikki järjestelyt pelasi hyvin, tuonne uusiksi!!!