Eilen aloitettiin Rokan kanssa ahkera sivulletulo treenaus ja kyllä se tulee niin nätisti kun mä vaan pysyn suorassa ja olen tuijottamatta, ihmeellistä!!! Tehtiin varmaan 5-7 toistoa ja vikalla kerralla jo haki selkeästi itse sivulle. Tehtiin myös käännöksiä ja ne sujui todella hyvin!!! Tänään jatkettiin samalla teemalla ja paranee vaan niin sivulletulot kun käännöksetkin!! Tehtiin myös harjoitusta jossa Rokan pitää itse hakea sivulle ilman mun apuja ja sitten vapautan lelulle, pari ekaa kertaa oli ihan pihalla mutta kun vaan jatkettiin niin hokasi yht äkkiä miten sinne lelulle pääsee!!! Ruokakupin kanssa ollaan otettu paikalla makuuta ja sekin toimii todella hienosti, nyt makaa jo ihan rauhassa eikä ole hermostuneen oloinen ja ottaa heti kontaktia muhun kun palaan sivulle!!! Ekoilla kerroilla suurin ongelma oli sivulta maahanmeno, mutta nyt sekin jo sujuu kun ohjaan kädellä,  voi kun ei ole tullut ennen mieleen et tuokin pitää muistaa opettaa!!! Voi mun poikii kun niillä on vähän hajamielinen ja tyhmä ohjaaja, kun ei ollenkaan muista mitä kaikkee pitää opettaa!

Rapa teki myös eilen sivulletulo treeniä, peruuttamista seuraamisen yhteydessä sekä täyskäännöksiä vasempaan. Kaikki sujui todella hyvin ja tuli todella vauhdikkaasti sivulle ja joka kerta ihan kiinni mun jalkaan! Tänään sitten tehtiin 90 asteen käännöksiä ja täyskäännöksi oikeaan, nekin oikein mallikkaita eli ei mitään valittamista! Lopuksi vielä vähän peruuteltiin ja samalla tehtiin kaukoja. Seisomasta maahanmenot olisivat saaneet olla nopeampia mutta muuten oikein mallikkaita asennon vaihtoja!!