Illal sit kisattiin pukon kisoissa ja eipä mitään suurta menestysäta ja kunniaa tullu, kun mä sit mokailin oikein roppa kaupallo....

Paikallamakuu: 10!!

Seuraaminen: 9 Tuntui todella hyvältä ja oli sit varmaan myös näyttäny!!!

Liikkeestä istuminen: 10

Luoksetulo: 0 Mä en tajunnu et kisaan Kapen kanssa ja en sanonu maahan käskyä tarpeeksi voimakkaasti kun liike alkaa -> tarvi siis 2 käskyä ja seisomaan ei pysähtyny vaan tuli suoraan läpi. Maahanmeni suht koht hyvin.... Tuo alku ihan siis mun moka...

Ruutu: 0 Niin mä taas mokailin, muuten aivan täydellinen ruutu, paitsi että tarvi 3 käskyä maahanmenoon... Rapalle pitää aina sanoa niin hiljaa, niin nyt sit sanoin Kapellekkin hiljaa ja eihän se mitään tajua/kuule....

Hyppynouto: 0 Kiersi takaisin tullessa. Hyppyä ollaan treenattu kyl todella vähän kun pelkään ettei noi Kapen nivelet kestä (niis siis ennestään jo vähän häikkää)

Metallinouto: 7 Vähän hidas ja ei menny sivulla istuun

Tunnari: 0 Haisteli hyvin kaikki ja otti oman, mutta jostain kumman syystä tiputti sen matkalla ja oli tulossa mun luo ilman kapulaa, annoin sit uuden käskyn ja poimi kapulan hienosti. Sivulletullessa sylki kapulan maahan ja istui sen päälle...Nauru Tyytyväinen olen kun toi oman ja haisteli hienosti kapulat!!!

Kaukot: 9 Ekaan nousuun kaks käskyy, muuten super hyvät

Kokonaisvaikutelma: 9

Harmittaa kyllä ihan sikana noi mun omat mokat....Huuto Johtuu siit ku olen vaan kisannu viime ajat Rapan kanssa ja en yhtään ajatellu/muistanu että tuo berni tarvii vähän voimakkaammat käskyt. Tunnariin olen kyllä todella tyytyväinen kun toi oman ja haisteli hienosti kaikki kapulat!!! Kasperin kanssa oli kyllä kiva kisata ja jotenki mä olen rennompi kun olen sen kanssa kehässä kun taas Rapan kanssa, en sit kyllä tiedä mistä sekin johtuu. Parempi olisi jos olisin Rapan kanssa rennompi sillä se ottaa nokkiinsa siit mun jännityksestä paljon enemmän.

No nyt varmaan lomaillaan tokosta molempien poikien kanssa ja katsotaan sitten syksymmällä mitä tehdään, toisaalta Kapelle vois ne ykköset hakee ja sen kisaura olis sitten siinä LOPULLISESTI!