Tänään käytiin kooikeri poikien ja Katin+Jolindan kanssa Luukissa Black Amiikos koirien tapaamisessa..... No mä olin lukenu hieman hätäisesti kutsukirjeen ja tapaaminen alkoi klo 11 kun mä taas olin lukenut et se alkaisi vasta klo13.... No me vähän sitten myöhästyttiin mutta ehdittiin puolisen tuntia leikittää koiria ja sit käytiin hyvässä seurassa kahvilla ja parannettiin vähän maailmaa!!! Rokkaa vähän ensin jänskätti iso lauma mutta alkoi kivasti tutustuun muihin koiriin hetken ujostelun jälkeen. No Rapa joutui vähän kurnuttaa nuoria uroksia kun meinasi ihan hyppiä Rapan nenälle (ainakin Rapan mielestä), no tuollaista tuo vähän on noiden urosten kanssa. Rapa on kyllä varmaan vähän varautunut uroksia kohtaan sen päälle käyneen uroksen takia, mutta mun mielestä ihan kivasti kosiskeli naisia minkä kerkisi ja muutenkin käyttäytyi ihan hyvin!

Tässä komea kuva kauniista koirista sekä tietenkin komeista ja kauniista omistajista!!!

KIITOS Sirpa ihanasta iltapäivästä, seuraavalla kerralla luen vähän tarkemmin kutsun!!!

Illalla sit taas otettiin sohvatokot. Rapa aloitti metallinoudolla joka ihan super hyvä, samoin kun hyppynouto!! Pari suoraa luoksetuloa otettiin niin että Sakke vei aina koiran maahan toiseen päähän eteistä ja sit mä kutsuin olohuoneeseen, hyviä luoksetuloja! Loppuun vielä temppuja naksun kanssa.

Kape teki muutaman tempun mun kanssa ja sitten jatkoi temppuilua Saken kanssa, tänään kuulosti siltä et tekivät myös kaukoja ja taisi sujua aika kivasti ainakin kehuista päätellen!!

Rokka jatkoi eilisiä naksutteluja ja nyt jo nostaa damin todella hienosti ja reippaasti, kohta voi alkaa vaatiin et antaa sen käteen. Peruutusta tehtiin kanssa ja nyt saatiin myös takajalat liikkeelle, kohtahan se peruuttaa jo metrejä!! Huomenna ajattelin aloittaa jonkun uuden opettamisen taas, en kyllä ihan tiedä et mitä todella hyödytöntä alan seuraavaksi opettaan.....ehkä selällään makaamista tai jotain vastaavaa!!!