Tänään olisi pitänyt ehtiä treenaan ulkonakin mutta jotenki se päivä vaan taas hukkui ja huomasi vasta illal et niin ne treenit, no treenattiin sitten vähäsen sisällä ettei totuus vallan unohtuisi!!!

Rapa aloitti metallikapulan nostoilla ja nyt nosteli jo paljon iloisemmin ja reippaammin, tää taitaa olla ihan hyvä treeni vaikka eka oli vähän epäilevällä kannalla tuon suhteen eli tämä jatkukoon!!! Kosketusalustoilla tehtiin ohajtun suuntii ja ne nyt todella hyvät, lukee todella pätevästi mun vartalo ohjausta. En antanu edes joka kerta mitään suullista käskyä ja silti hienosti ohjautui oikeaan suuntaan. Viimeiseksi naksun kanssa kolme erää tarjoamista ja jokaiseen erään kuului kolme samaa "asentoa" joista palkka. Ekaksi maahanmeno, sitten pyöriminen ja lopuksi vielä istuminen, meinasi pikku mies taas vallan hurjistua kun ei heti saanu palkkaa, murisi ja puhisi mutta jatkoi hyvin oikean tempun etsimistä!!!

Rokka aloitti damin nostolla ja nyt vaatimuksena että tuo mulle käteen asti sen. Otti todella hyvällä otteella damista kiinni joka kerta ja tuli reippaasti mun luo. Parilla kerralla dami tippui mun eteen mutta nosti mun käteen kun ei tullu palkkaa.  Alustan ja naksun kanssa harjoiteltiin ohjatun suuntia. Hienosti kääntyy valittuun suuntaan kun alusta on noin metrin päässä koirasta, hyvä treenata nuo kaikki EVL jutut ensin valmiiksi ja miettiä sit vasta jaksaako mitään tylsii ALO juttui edes tehdä!!!! Loppuun vielä muutama sivulletulo ja jalkojen välistä pujottelu ja sit ne siinä taas tältä päivältä.

Huomenna taitaa olla ohjelmassa Kasperin harjausta ja sit jos oikein jaksain treenata ulkona kaikkee kivoja vauhti juttui.... Saas nähdä mitä mä keksin!!!