Tänään aamulla poimittiin Eija, Reiska ja Tuksu kyytiin ja lähdettiin ajeleen kohti Poria ja tokokoetta. Ensin aamusta Reiska käväisi kehässä oikein innokkaana ja iloisena tokoilijana. Perään heti Rokka voittaja luokassa joka myös oikein iloinen ja innokas. Mä olin itse mietiskelly etukäteen et jos kaikki menee nappiin niin ykköstulos saadaan mutta kun koirat ei ole mitään roportteja niin kaikkea voi aina tapahtua..... No tänää ei sitten kuitenkaan mitään ihmeellistä tapahtunut vaan me napattiin se ykköstulos ja meidän kisaura jatkuu nyt erikoisvoittjaluokassa!!

Paikallaolo 8 vieressä oleva koira vinkui mutta Rokka makasi hienosti tarkkaavaisena, nousi istuun mun vierelle vähän liian aikaisin.

Seuraaminen 7 käännöksissä vähän irtosi ja perusasennot hitaita, muuten oikein kivaa seuraamista.

Liikkeestä istuminen 10 ja ei siitä sit sen enempää!!

Luoksetulo 7.5 pysähtyi seisomaan joskin pienellä viiveellä muuten oikein hyvä.

Ruutu 8 ampui lujaa ruutuu ja hienosti maate, oli puoliksi noussu seisomaan pari kertaa ku kävelin poispäin, sivulletullessa seuraaminen väljää muuten erittäin hyvin.

Hyppynouto 9 leikki kapulalla vähän kun otti suuhun

Metallinouto 8 palautus raville

Tunnari 7 haisteli tarkaan kapulat mutta käväisi haisteleen maata myös kapuloiden takana ja sitten otti oman ja toi mulle

Kaukot 9 vähän oli tullu eteenpäin mutta musta ihan super hienot!!

Kokonaisvaikutelma 10

Yhteensä 260pistettä VOI1 ja 3.luokassan!!!!!!!!!

Mä olin niin onnellinen  kun tulin pois kehästä ettei kukaan usko enkä edes viel tienny sillon et tuliko ykkönen vai ei, kokonaisuutena suoritus oli vaan menny ihan nappiin ja kaikki onnistu. Kaikessa on vähän pientä hiottavaa mutta sellaistahan tää laji on et aina on jotain treenattavaa välillä vähän enemmän ja välillä vähemmän!!!!

Rokka teki nyt sitten historiaa sillä on ainakin mun tietojen mukaan ensimmäinen kooikerhondje suomessa joka saa tokossa voittajaluokan ykköstuloksen ja pääsee kisaamaan erikoisvoittajaluokkaan!!!! Mä olin aina kuvitellut et Rapa tekee tän mutta näin siinä sitten vaan kävi ja eipä mua kyllä yhtään harmita, Rokka on nimittäin hyvä kisakaveri ja nauttii tokoilusta yhtä paljon kun mä!!!!

TÄSTÄ voi käydä katsoon videon tokokokeesta ja ihailla Roksu-Rokettimen työn tekoa!!!

Iltasella meille tuli viikoski hoitoon ihanainen Tuksu, katsotaan kuinka ihanainen neiti on ja raaskitaanko me ollenkaan luopua siitä enään viikon päästä!!! Äsken käväisin viel tekeen Rapan ja Rokan kanssa puolen tunnin ravilenkin ja kyllä on oma kunto kasvanu pikki hiljaa, jaksoi jo hölkötellä paljon pidemmän matkan ku ennen.....ehkä tää kunto tästä kehittyy kevään mittaan ja katostaan sit kuinka paljon jaksaa juoksennella.