Tää viikko on menny taas kamalaa vauhtia ja eipä olla paljoa mitään ehditty poitsujen kanssa puuhaileen kun mä oon ollu töissä lähes joka päivä. Tiistaina Sirkka oli käynyt uurastaan mun pojille jäljet Torrolle joten keskiviikko iltana suunnattiin katseleen miten poitsujen nenät toimii.

Rokka aloitti jälki urakan ja jäljesti todella taitavasti. Selkeästi on saanut varmuutta ja motivaatioo hurjasti lisää, etenee jäljelle todella päättäväisesti ja hyvällä vauhdilla. Jäljellä oli kolme kulmaa joissa makaukset ja kaikki Rokka suoritti oikein mallikkaasti, hyvin merkaten. Kahdella ekalla kulmalla jatkettiin suoraan uudelle osuudelle, mutta kolmannella hetki mietittiin ja sitten jatkettin varmasti matkaa. Vähän ennen kaatoa seilattiin jäljen molemmin puolin, tuuli varmaan kuljetti hajua vähän minne sattui niin sitten meni pikku herrakin, mutta kaadolle päästiin kuitenkin oikein hyvin!!! Tuli vähän kipinä jos kuitenkin ilmoittaisi Rokankin johonkin kokeeseen syksyllä vielä, kun olin niin ajatellu et se saa odottaa ensi kevättä mutta saas nähdä nyt si miten käy....

Rasmuksen päämenoksi Sirkka oli väsnnyt meille erikoisjäljen et saataisiin mies tajuamaan makaukset ja se et ne pitää merkata. Ensimmäisen ja toisen osuuden makaukset mentiin yli mutta kun tultiin kolmannelle osuudelle jossa oli neljä makausta niin Rasmus osoitti niistä hienosti kolme ja kahdella viimeiselle osuudelle olleet makaukset osoitti myös hienosti. Siis taisi olla tästä makaus treenistä hyötyö, no mutta tätä tullaan jatkamaan. Katko oli mun toiveiden mukaan vasempaan ja siinä Sirkka viisaana huomasi että mä estän Rasmusta etsimästä uutta jälkeä eli tästä eteenpäin mun täytyy vaan lähtee reippaammin sen perään ja antaa etsiä isommalta alueelta koska nytkin löysi hienosti uuden alun kun mä vaan luotin koiraani..... Kas kummaa kun tääkin ongelma musta...... Kaikki kulmat Rasmus meni nyt todella kivasti ja muutenkin jälkityö oli oikein kivaa, eikä muuten menty liian lujaa ja mä kaiken aikaa mietin et jarrutan jos lähtee vetään.

Tästä on nyt hyvä jatkaa molempien koirien kanssa treenejä ja toivotaan et mahdutaan ainakin Rasmuksen kanssa viel loppukesän aikana johonkin kokeeseen ja jos vaikka se ykkönen sieltä tulisi!!!! Kiitoksen Sirkalle jälkienteosta, mä oon taas jäljet velkaa!!!!