Eilen aamusta lähdettiin Anskun, Fyran ja Rokan kanssa Ryttylään Vuorelan Lotan aksayksärille ja olipas taas hyvä yksäri! Tehtiin rata kolmessa osassa ja me erityisesti Rokan kanssa hiottiin päälle juoksuja kun eipä olla varmaan tuota ikinä treenattu. Loppua kohden alkoi sujumaan ku mä sain mun kädet ja jalat sojoittamaan sinne minne niiden kuului sojoittaa!!! Niin ja kunhan mä vaan muistin liikkua eteenpäin kaiken aikaa enkä jäädä odotteleen Rokkaa vaan luottaa siihen et kyllä se sieltä tulee kun ohjaan vaan hyvin ja menen!!! Kiitos Ansku mukavasta aamupäivästä, pian taas uudestaan yhdessä reissuun!!!

Illalla käytiin Elonkierrossa lenkkeilemässä ihanassa iltaauringossa, kyllä nautti koirat ja minä!!! Rapa ja Rokka vähän kirmailivat jänöjussin perässäkin mutta eipä kauaa jaksaneet juoksennella vaan tulivat kiltisti takaisin mun ja Uunon luo!!!

Tänään mulla taas työpäivä, mutta illalla oli pakko vähän tokoilla pihassa. Rasmus aloitti kosketusalustalla ja se oikein  hyvässä muistissa ja motivaatio hyvä. Paikallamakuun alkua ja loppua tehtiin erikseen, maahanmenot nopeutui kummasti muutamalla toistolla ja samoin istumaan nousut eli niitäkin ehkä pitää aina välillä treenata!!!

Rokka aloitti kanssa alustan kanssa ja oli kyllä ihan super huippu siinä, ihan täysiä alustalle ja sieltä takaisin mun luo!! En tiennyt et on noin hyvä motivaatio alustaa kohtaan, mutta hyvä kun menee noin!!! Maahanmenot nopeutui myös Rokalla muutamalla toistolla, istumaan nousut hyvii ja jopa vähän ennakoi niitä eli tarvii muistaa palkata siitä maassa pysymisestäkin.

Uunon kanssa alusta hukassa ja sitä muistuteltiin ja sitä tarvii muistutella nyt muutaman päivänä peräkkäin et saadaan siitä super kiva. Maahanmenoja istumisesta ja nyt huomasin et jos istuu lonkalla niin menee super hyvin maahan mutta jos istuu suorassa niin maahanmeno hidas eli nyt kiinnitettävä erityis huomio siihen et istuu suorasssa ja tehtävä siitä maahanmenoja PALJON!!!! Tunnarikapulan ja naksun kanssa tehtiin pitämistä, kaiken aikaa alkaa pitämään pidempään ja tarjoo kyllä sitä hienosti!!! Loppuun luoksetulo leluun niin et juoksin karkuun, oli vauhtia ainakin!!!