Tänään piti mennä aksaileen illalla mutta ei sitten ehditty sinne asti ikinä kun piti pakastaa pojille lihaa.... No kun ei päästy aksaileen niin sitten tokoiltiin kotona sisällä. Rasmus aloitti tunnarikapulan nostoilla eli ideana nostaa kapula todella nopeasti ja tuoda se mun sivulle, palkka suoraan. Todella nopeita nostoja saatiin tehtyä alku ihmettelyn jälkeen. Seuraamisen sivuaskeli ja peruutusta tehtiin ja ne nyt todella hyviä ja tiiviitä. Kaukoissa otettiin muutama vaihto ja ne palkkailin surutta vaikka vähän tuppasi tarjoilemaankin kaikkea mahdollista,pää asia oli et Rapalla oli kivaa. Lopuksi tehtiin ihan uutena juttuna päätä eli paikallaolossa Rapa painaisi pään maahan ja makaisi siinä paikoillaan,tätä täytyy nyt jatkaa ja katsoa sitten mitä saadaan aikaan. Tehtiin jälleen paljon temppuja ja muuten vaan hassuteltiin, Rapa oli todella iloinen ja teki hommia oikein innokkaasti!!!

Rokan kanssa aloitettiin metallikapulan nostolla eli kapula ihan lähelle ja siitä sitten nostoja, Nostaa kapulan todella innokkaasti ja pitää suussaan nätisti mun sivulla. Perään tehtiin muutama perusnouto metallilla ja ne oikein hyviä muuten mutta lopun perusasennossa istuu hieman liian takana. Kaukoja tehtiin eri etäisyyksistä ja nyt kaikki asennonvaihdot todella teräviä ja nopeita, kaukot kyllä näyttää ainakin tällä hetkellä todella hyviltä. Seuraamisen sivuaskelia ja peruutusta tehtiin paljon ja sivuaskeleet oikein hyvän näköisii, peruutuksessa lähtee vähän liian rivakasti taakse päin.... Täytyy vähän treenata sitä namin kanssa hallitusti niin ei pääse sinkoamaan niin lujaa taakse päin. Monia kertoja otettiin omaehtoista sivulletuloa ja sitä täytyy nyt paljon tehdä ja kun saadaan siihen hyvä motivaatio niin pitää alkaa vaatia sivulletulot tarpeeksi tiiviiksi, Rokka tuppaa jäämään hieman liian kauaksi mun jalasta. Loppuun tehtiin kanssa ihan uutena juttuna päätä ja kyllä se siitä lähtee toimimaa kun treenataan sitä vaan ahkerasti ja usein.

Rokan kanssa pitää nyt vakavasti miettiin ja pohtiin tuota kisapalkkausta....ku meillä ei ole siihen nyt oikein mitään ideaa mutta nyt olisi viisas aika kehittää siihen jotain.... Mä en ymmärrä miten mä olen tuollaisenkin asian sivuuttanut, voi mua. No mulla on nyt hyvä idea miten mä sen totoeutan mutta katsotaan alkaako se toimimaan niin.

Kasper pääsi sitten viimeisenä ahmimaan nameja ja eihän se ukkeli pystynyt keskittyyn mihinkään muuhun kun nakkien syömiseen..... Isolla karhulla oli muka kamala nälkä vaikka tänään syöny koko päivän maalla tuoreita lihasia luita....taitaa olla Kasperin vatsa aivan pohjaton!!!