Aamupäivällä pojat pääsivät jo toisen kerran tänä keväänä uimaan ja yllätys yllätys myös Uuno uiskenteli!!! En tiedä oliko se ite mennyt veteen vai tippunut sinne jotenki mut ku mä pääsin rantaan asti niin hän ui mua vastaan iloisena!!! Taitaa tulla Uunosta oikein vesipeto ku kooikerit sen opettaa!!! Rokka ui nyt pelastusliivit päällä et saadaan se takaosa kunnolla hommiin ja oikeaan asentoon, uiminen näytti paljon paremmalta ei painunut takaosa yhtään pinnan alle, et näin jatketaan!!!!

Kolmen jälkeen suunnattiin pukon kentälle rakentaan aksa rataa kun meillä tänään Lotta Vuorelan aksa koulutus ja olikin muuten oikein hyvä koulutus. Meillä oli joku 25 esteen rata ja mä tietenkin mukana Rokan kanssa. Rokka vähän tahmea aluksi mutta kun vauhtiin päästiin niin kyllä sitä taas oli ihan trapeeksi. Alussa Lotta vähän neuvoi ohjaus kuvioo alkurataan ja se toimikin todella hyvin, sitten hinkattiin pakkovalssia joka mulle aikas vaikee mutta sitä täytyy nyt treenata, mun tarvii myös uskaltaa mennä tarpeeksi lähelle estettä etten  suotta ohjaa koiraa liian isoihin käännöksiin ja sit pitää muistaa katsoa koiraa kun se tulee putkesta eikä koiraa saa jättää seläntaakse. Saatiin kyllä oikein hyvää opetusta ja mäki ymmärsin et mitä mun pitää tehdä ja nyt tiedän ainaki miten treenaan noitra pakkovalsseja et saan ne itelle varmemmaksi.

Illalla ennen mun töihin lähtöä kaikki koirat saivat viel vähän tokoilla ja tänään oikein tarkasti. Kaikki teki kaukojen vaihtoja ja palkkasin jokaisen vaihdon ja oltiin tarkkoina et tassut pysyy siel mis kuuluukin!!! Kaikilla meni todella hyvin, Uunkin tekee vaihtoja jo kun mestari!!!!