Aamulla lähdettiin Rokan ja Uunon kanssa Janakkalaan vähän aksaileen tai Rokka aksasi ja Uuno hengaili vaan mukana turistina!!! Oltiin paikan päällä hyvissä ajoin ja ehdin hyvin kävellyttää koirat ja ihmetellä menoa kun nuo aksakisat on mulle aika vieraita paikkoja vielä. Uunon kanssa tehtiin kontakti treeniä siellä ihmisten ja koirien keskellä. Hyvin pystyi keskittyyn muhun ja otti kontaktia todella hyvin, tuollaisissa paikoissa pitäisi käydä useammin treenaan!!!

Olin ilmoittanut Rokan kahteen starttiin, agilityradalle ja hypärille. Mua tietenkin jännitti ihan normaaliin tyyliin mutta kun olin tutustuun aksarataan niin jännitys jotenkin helpottui ja pystyin hyvin keskittyyn radan suunnitteluun. No se jännitys sitten palasi kun seistiin siinä lähtöviivalla Rokan kanssa. Alku rata meni vähän vaisusti kai mä jotenki varmistelin ihan sikana ja Rokka otti siitä vähän nokkiinsa sillä vauhtia ei ollut ollenkaan sellaista ku viime aikoinen treeneissä. Keinun varmistin oikein kunnolla ja sen jälkeen mentiin kepeille, siinä painui Rokan nenä maahan ja haisteli hetken, johtui varmaan siitä kun menin itse niin varovasti.... Lopussa mentiin sitten yhden hypyn ohi ihan vaan sen takia et mä jätinRokan selän taakse, mutta ei siinä radalla muuta ihmeellistä, vähän sellainen vaisu suoritus meiltä molemmilta. Tulokseksi siis vitonen ja sitten pikkasen yliaikaa mutta tultiin kuitenkin 5. luokassa!!!

Hypärille menin sitten asenteella kaikki tai ei mitään ja päätin et juoksen vaan kaiken aikaa ihan hulluna eteenpäin ja me pidetään Rokan kanssa kivaa. Rata vaikutti vähän kiumuraiselta mutta eipä se sitä sitten enään ollut kun sinne pääsi koiran kanssa. Hypäri lähti kulkemaan heti alusta asti todella hyvin me vaan mentiin mentiin ja mentiin kaiken aikaa eteenpäin!!! Mä olen itseeni todella tyytyväinen kun uskalsin ottaa pieniä riskejä ohjauksissa ja ne vielä kaiken lisäksi toimi kaikki!!! Kyllä kannatti toi kunnon asenteella meneminen sillä tulokseksi 0 ja vielä kaupan päälle luokkavoitto!!! Video radasta tulee myöhemmin!!!

Siinä se tulla tupsahti meidän eka nolla, enään kaksi niin sitten onkin edessä luokan vaihto!!! Tuntui kyllä todella hyvältä, sain itsevarmuutta paljon lisää et mä oikeesti pystyn ohjaan mun koiraa ja me pystytään tekeen nollia!!! Nyt vaan seuraavia kisoja kohti!!!

Tänään on ollut muutenkin todella voittoisa päivä, Rasmuksen poika Leo valioitui Suomen muotovalioksi, Paljon Onnea Leolle ja taustajoukoille, isukki on jälleen ylpeä jälkikasvustaan. Rokan ensimmäinen lapsukainen oli tänään näytelmissä ja hienona tuloksena eri ja pn3!!! Kyllä on molemmilla pojilla hienoja lapsukaisia!!!!

Illalla meidän talo sitten hiljeni kun pikku hoitolapset lähti kotiin, no onneksi Rapa tuli samalla kotiin euroopan reissultaan!!! Hoitolapset olivat niin ihania ja kivoja vaikka niistä paljon hommaakin oli, niitä oli ihana seurailla ja ihmetellä niiden kehitystä ja kyllä sieltä ne omat suosikin tuli valittua!!! Toivottavasti törmää lapsukaisiin jatkossakin jossain niin näkee kuinka komeita ja kauniita niistä on kehittynyt!!!

Rasmus oli siis Hollannissa Euroopan voittaja näyttelyssä Sirpan ja Reijon kanssa ja samalla kävivät myös sertti näyttelyssä siellä. Rasmuksella molemmista näyttelyistä tulokseksi ZG. Kiitokset Sirpalle ja Reijolle kun otittte Rapan mukaan reissuun!!!!