Eilen oli päivä joten olen jännittänyt jo varmaan pari viikkoa ja viime päivät jännnitys on ollut ihan kamalaa!!! Sori vaan kaikki kaverit jotka olette joutuneet oleen mun kanssa tekemisis tässä viime päivinä ku olen ollut aika mahdoton ku on jännittänyt niin kamalasti. Mä jopa näin painajaisia ja aamulla herään ihan hiestä märkänä ku olen juossut niin paljon ympäri rataa ja kaikki on silti ihan sekaisin!!! Siis kannattaa aloittaa kilpailemaan uudessa lajissa!!!!

Eilen siis aloitettiin Rokan kanssa kisaaminen aksassa ja ihan kotikisoissa niin oli varmasti tarpeeksi tuttuja katselemssa ympärillä!!!! Aamu oli ihan kamala ku en voinut oikein mitään edes tehdä kun jännitin, onneksi lykkäsin itseni Johannan mukaan lämppäri lenkille niin  sain itseni edes vähän rauhoittuun, kiitos Johanna seurasta!!!

Ensimmäisenä meillä Rokan kanssa oli vuorossa agirata joka vaikutti hieman kiumuraiselta mutta kun liikkeelle lähdettiin niin se meni paljon paremmin mitä olin ikinä toivonut tai epäillyt!! Vitonen saatiin kun Rokka meni putken pään ohi mun huonon sijainnin ja ohjauksen takia mutta muuten rata sujui ja me tehtiin siellä yhdessä töitä. Super tyytyväinen olen kontakti esteisiin sillä otti ne hyvin jopa keinunkin ja kepit sujui myös erinomaisesti!!! Tuolla vitosella me sitten vielä voitettiin luokkamme, todella hienoa!!!

Hyppyradalle lähdin sitten jo paljon rennommin ja se sujui kanssa ihan kivasti. Rokka tuli renkaan vierestä ku siinä ollut vähän ongelmia viime aikoina sen hahmottamisen kanssa mut sit vaan jatkoi ja päätin et nyt pidetään kivaa. Kivaa me pidettiinkin ja loppu radalla taisi mun huonon ohjauksen johdosta tulla vielä kahden esteen ohi kun se sellainen määrätietoinen ohjaus vähän katosi vaan mentiin vaan eteenpäin. Olen tyytyväinen tuohon hyppyrataankin ja siihen et sain itseni kerättyä ja jatkettua vaan eteenpäin siitä renkaalta enkä jäänyt sitä murehtiin!!! Kivaa meillä oli ainakin!!!

Kyllä aksaaminen oli vaan niin kivaa että jo katselin vähän kisakalenteri et minnäkäs sitä seuraavaksi mahtaisi lähteä pomppimaan ja juoksemaan. Eikä varmaan seuraavalla kerralla edes jännitä niin paljoa enään!!!!

Eipä mun aksa päivä vielä tähän loppunut vaan ku olen hieman hullu niin lupasi Eijalle et menen myös Reiskan kanssa hyppyradalle ja niinhän me mentinn ja mentiinkin aika hienosti. Mä vähän epäilin et miten Reiska lähtee mun mukaan mutta se meni todella hienosti siihen nähden et olen treenannu sen kanssa kai kokonaiset kaksi kertaa!!! Kiitos Eija koiran lainasta ja voin kyllä ilomielin lainata Reiskaa jatkossakin!!!

TÄSSÄ video Rokan agiradasta

TÄSSÄ video Rokan hyppyradasta

TÄSSÄ video Reiskan hyppyradasta, Reiskan hyppyrata löytyy myös TÄÄLTÄ

Lisää kuvia tulee kun jaksan latailla ne tänne!!! Kiitokset kaikille kavereille ja treenikamuille oikein mukavasta päivästä ja siitä et oikeesti kestitte mun kaikki hölmöilyt kun jännitin!!!!